Bendrosios sąlygos

I straipsnis.
Apibrėžimai

  1. Svetainės (e. parduotuvės) operatorius yra "Garo & Co., s.r.o.", įsikūrusi adresu Bratislavská 64/76, 931 01 Šamorín.
  2. Pardavėjas yra "Garo & Co., s.r.o.", kurios registruota buveinė yra Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovakija.
  3. Elektroninėje parduotuvėje koku.sk siūlomų prekių ir paslaugų tiekėjas yra "Garo & Co., s.r.o.", įsikūrusi adresu Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovakija.
  4. Pirkėjas - tai bet kuris e. parduotuvės lankytojas, kuris e. parduotuvėje pateikia užsakymą. Remiantis įstatymu Nr. 102/2014 Coll., atveju vartotojas suprantamas kaip fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, veikia ne savo verslo, darbo ar profesinės veiklos srityje.
  5. Elektroninė parduotuvė - tai internetu prieinama kompiuterinė sistema, leidžianti nuotoliniu būdu, elektroniniu prietaisu, užsisakyti prekes ir paslaugas.
  6. Prekės arba paslaugos - tai visi e. parduotuvės puslapiuose išvardyti produktai, kuriuos galima užsakyti (t. y. tie, kurių kaina nėra lygi nuliui).
  7. Pirkėjas visiškai pripažįsta elektroninį bendravimą, visų pirma elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu, taip pat bendravimą telefonu, jei neginčijamai nustatyta, kad Pardavėjas bendrauja su Pirkėju arba jo įgaliotu asmeniu.
  8. Šios bendrosios sąlygos taikomos Pardavėjo ir Pirkėjo  santykiams, atsirandantiems naudojant  ne nuotolinius elektroninius įrenginius ir kurie nėra informacinės visuomenės paslaugų teikėjo ir gavėjo santykiai, tik tiek, kiek tai yra būtina pagal įstatymus ir loginį reikalų suderinimą, nebent jie susitaria kitaip.
  9. Patvirtiname, kad visos mūsų siūlomos prekės yra 100 % originalios.
  10. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad sutinka su Pardavėjo paskelbtomis prekių pristatymo sąlygomis. Šios Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja Pirkėjo ir Pardavėjo santykius ir yra privalomos abiem šalims.

II straipsnis.

Kaina

  1. Visos nurodytos prekių ir paslaugų kainos yra galutinės ir apima 21 % PVM.
  2. Pardavėjas įpareigotas laikytis  el. parduotuvės interneto svetainėje pirkimo metu nurodytos kainos.

III straipsnis.

Užsakymas

  1. Užsakymas sukuriamas, kai pirkėjas patvirtina užsakymo procesą el. parduotuvėje, įskaitant visišką užsakymo formos užpildymą ir jos išsiuntimą Pardavėjui. Kad užsakymas būtų tiksliai ir efektyviai apdorotas, užsakymo formoje būtina užpildyti visus reikiamus duomenis ir pasirinkti užsakytų prekių ar paslaugų pristatymo ir apmokėjimo būdus.
  2. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka su užsakytų prekių ir paslaugų kaina. Pateikus užsakymą, jis tampa privalomas Pirkėjui ir yra pasiūlymas užbaigiamas sudarius pirkimo sutartį su Pardavėju.
  3. Pateikus užsakymą el. parduotuvėje, Pirkėjui sukuriamas ir išsiunčiamas automatinis informacinis el. laiškas, kuriame nurodoma, kad Pardavėjo el. parduotuvė gavo Pirkėjo užsakymą apdorojimui. Šis elektroninis laiškas nėra prekės patvirtinimas pagal šio straipsnio 4 dalį.
  4. Kai Pardavėjas patvirtina užsakymą, sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis, kuri gali būti pakeista ar papildyta tik abipusiu Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu, nebent įstatymai ar kiti teisės aktai nustato kitaip. Pardavėjo užsakymo patvirtinimas - tai elektroninis pranešimas, kurį Pardavėjas išsiunčia Pirkėjo elektroninio pašto adresu, arba trumpąja tekstine žinute, Pirkėjo užsakyme nurodytumobiliuoju telefono numeriu, kurioje nurodoma, kokia apimtimi Pirkėjo užsakymo priėmimas yra neginčijamas. Pardavėjo elektroninė žinutė, kuria nei patvirtinama, nei paneigiama, nei priimama Pirkėjo užsakymas, laikoma Pirkėjo užsakymo atmetimu.
  5. Jei Pardavėjas negali įvykdyti užsakymo ar jo dalies per užsakymo įvykdymo terminą dėl tokių priežasčių, kaip prekės nebegaminamos, jų nebėra gamintojo ar išorinio tiekėjo sandėlyje, gamintojas padarė esminių pakeitimų, dėl kurių neįmanoma įvykdyti užsakymo, arba dėl nenugalimos jėgos (force majeure), Pardavėjas gali atšaukti užsakymą ir apie tai pranešti Pirkėjui el. paštu. Pardavėjas taip pat pasilieka teisę atšaukti užsakymą, jei Pirkėjas užsakyme pateikė neteisingą ar klaidinančią informaciją, kurios negalima patikrinti, pavyzdžiui, neteisingą el. pašto adresą, kontaktinį telefoną, neteisingą ar neegzistuojantį adresą. Jei Pirkėjas atliko išankstinį mokėjimą, Pardavėjas privalo grąžint pinigusi per 14 dienų.
  6. Produkto vaizdai yra pavyzdžiai. 

 

IV straipsnis.

Mokėjimo sąlygos

  1. Už internetinėje parduotuvėje esančius produktus ir paslaugas galima mokėti šiais būdais:
    1. Grynaisiais pinigais pristatymo metu (mokate tiesiogiai kurjeriui, kai gaunate prekes).
    2. Mokėjimas kortele - sukūrę užsakymą būsite nukreipti į saugius "PayU" mokėjimo vartus, kur įvesite reikiamą informaciją. Jei operacija autorizuojama, mokėjimas apdorojamas iš karto. Palaikome saugius mokėjimus.
  2. Papildomi mokesčiai už atskiras mokėjimo galimybes nurodyti šių bendrųjų verslo sąlygų VI skyriuje.
  3. Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui nuolaidų variantų:
    1. Nuolaida už registraciją internetinėje parduotuvėje,
    2. Nuolaida perkant pakartotinai,
    3. Nuolaida pagal vienkartinį nuolaidų kuponą,
  4. Suteiktų nuolaidų kaupti negalima.

 

V straipsnis.

Pristatymo sąlygos

  1. Pardavėjas privalo išsiųsti prekes pirkėjui per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo, jei nesusitarta kitaip arba jei nurodytas ilgesnis prekių pristatymo terminas.
  2. Jei prekės yra sandėlyje, jos išsiunčiamos kuo greičiau, atsižvelgiant į pajėgumus.
  3. Jei užsakyme yra kelios prekės ir paslaugos ir kai kurių iš jų nėra sandėlyje, informuojame pirkėją apie dalinio pristatymo galimybę.
  4. Pristatymo vieta laikoma vieta, į kurią pristatomos prekės.
  5. Pardavėjas pristatymą pirkėjui vykdo per:

  • Itella (kurjeris) 
  • Itella Smartpost

 

VI straipsnis.

Pristatymas, pakavimo mokesčiai ir mokėjimo parinktys

  1. Itella kurjeris pristato per 2 darbo dienas nuo išsiuntimo:
    • Siuntų siuntimo mokestis per Itella yra 5 EUR.
    • Apmokėjimas pristatymo metu ir iš anksto kortele.
    • "Itella" pristato naują atsiskaitymo grynaisiais pinigais už pristatytas siuntas galimybę, naudodama nešiojamuosius mokėjimo terminalus, kurie taip pat priima bekontaktes mokėjimo korteles.
    • Savo siuntinio buvimo vietą galite stebėti Kur yra mano siunta? - įveskite siuntinio numerį ir spustelėkite PAIEŠKA.
  2. Itella Smartpost/ Siuntų siuntimo mokestis per: 4,50 EUR
    • Mokėjimas grynaisiais pinigais arba kortele paėmimo vietoje.
  1. Minėti mokesčiai taikomi siunčiant Lietuvoje.
  2. Pardavėjas gali susitarti su pirkėju dėl kitokios, nestandartinės (minėta pirmiau) prekių ar paslaugų siuntimo tvarkos ir šių paslaugų kainų.
  3. Pardavėjas gali išsiųsti prekes, kurias pirkėjas gali gauti iš karto, o likusią užsakymo dalį pristatyti vėliau per teisės aktuose nustatytą terminą, jei iš pirkėjo nebus imamas joks papildomas pašto mokestis, išskyrus tą, kuris buvo įtrauktas į užsakymą.
  4. Išsiuntimo laikas - Išsiuntimo laikas yra nuo 1 iki 5 darbo dienų. Jei kokių nors prekių nėra sandėlyje, su jumis susisieksime artimiausiu metu. Išsiuntimo laikas reiškia, kad prekės iš mūsų sandėlio iškeliaus per nurodytą laikotarpį. Tuomet galutinis pristatymo laikas priklauso nuo siuntimo būdo (Itella.).

 

VII straipsnis.

Nuosavybės teisės perdavimas

  1. Nuosavybės teisė iš pardavėjo pirkėjui pereina nuo to momento, kai pirkėjas gauna prekę iš pardavėjo arba vežėjo.

VIII straipsnis.

Pirkimo sutarties nutraukimas

  1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakytų prekių ar paslaugų per 24 valandas nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo, nemokėdamas atšaukimo mokesčio, jei prekės pagamintos pagal užsakymą, atsižvelgiant į konkrečius vartotojo reikalavimus, arba specialiai pagamintos vienam vartotojui.

 

IX straipsnis.

Vartotojo teisė grąžinti prekes be priežasties ir vartotojo nurodymai

    1. Remiantis Įstatymu Nr. 102/2014 Coll. dėl vartotojų apsaugos parduodant prekes ar teikiant paslaugas pagal nuotolinės prekybos ar paslaugų teikimo sutartį arba sutartį, sudarytą ne pardavėjo verslo patalpose, ir dėl kai kurių įstatymų pakeitimų ir papildymų (toliau - Įstatymas), pagal 7 straipsnio ir kitas nuostatas vartotojas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, jeigu pardavėjas įvykdė šiame Įstatyme nustatytas informavimo pareigas, kitais atvejais taikomas Įstatymo 2 arba 3 straipsnis. Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytos prekės yra pristatymo statuse , vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties dar iki prekių pristatymo.

  • Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, tinkamai supakuotos originalioje pakuotėje, su nepažeista apsaugine plėvele ir nenaudotos.

  1. Vartotojas privalo ne vėliau kaip paskutinę nurodyto termino dieną asmeniškai įteikti rašytinį atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties pardavėjo kontaktiniu adresu jo darbo valandomis arba išsiųsti jį paštu ne vėliau kaip paskutinę termino dieną, kontaktiniuose dokumentuose nurodytu adresu, arba tokią teisę galima pareikšti įrašo kitoje patvariojoje laikmenoje forma. Vartotojas privalo asmeniškai išsiųsti arba įteikti sutarties,kurios jis atsisako, objektą kartu su visais dokumentais - pavyzdžiui, sąskaitos faktūros originalą, instrukciją ir kitus su prekėmis susijusius dokumentus, kurie buvo pristatyti kartu su prekėmis, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos (Įstatymo 10 straipsnio 1 dalis). Rekomenduojame klientams savo reikmėms pasidaryti sąskaitos faktūros kopiją ir išsiųsti prekes registruota ir apdrausta siunta. Norėdami atsisakyti sutarties, galite naudoti šią formą: Atsisakymo nuo pirkimo sutarties formą , kurioje būtina užpildyti bent "*" - žvaigždute - pažymėtą informaciją. 
  2. Nesiųsti prekių pristatymo metu, pakuotė nebus priimta.
  3. Elektroninės parduotuvės operatorius grąžina sumokėtą kainą už prekes/paslaugas, įskaitant transportavimo išlaidas, kaip nurodyta Įstatymo Nr. 102/2014 Sb. 9 straipsnio 3 dalyje, taip pat įrodytas išlaidas, išleistas užsakant prekes, per 14 dienų nuo įteikimo dienos iki sutarties atsisakymo dienos , tačiau neprivalo grąžinti pinigų, kol prekės jam nebus pristatytos arba kol vartotojas neįrodys, kad prekės buvo išsiųstos; tai netaikoma, jei pardavėjas pasiūlė pats atsiimti prekes.
  4. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka vartotojas.
  5. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma prekėms ir paslaugoms, apibrėžtoms Įstatymo Nr. 102/2014 6 straipsnio a-l punktuose.
  6. Vartotojui taikomas bet koks prekių vertės sumažėjimas, atsiradęs dėl jų naudojimo, kuris viršija tai, kas buvo būtina prekių funkcionalumui ir savybėms nustatyti.

 

X straipsnis.

Sutarties šalių teisės ir pareigos

  1. Sutarties šalimis laikomi pardavėjas ir pirkėjas.
  2. Pirkėjas privalo:
    1. perimti užsakytas prekes (pardavėjas turi teisę į žalos atlyginimą),
    2. sumokėti pardavėjui sutartą kainą už paimtas prekes,
    3. Prekių gavimo metu patikrinti, ar nepažeista jų pakuotė ir pačios prekės.
  3. Pardavėjas privalo:
    1. pristatyti klientui tinkamos kokybės, kiekio ir sutartos kainos prekes,
    2. Išsiųsti klientui kartu su prekėmis arba vėliau visus su prekėmis susijusius dokumentus, pavyzdžiui, sąskaitą faktūrą už prekes, pretenzijos lapą ir instrukcijų vadovą lietuvių kalbos kodifikuota forma.
    3. ELEKTRONINĖ SĄSKAITA - užsakymo apmokėjimo dokumentas klientui išrašomas elektronine sąskaita faktūra. Klientas bet kada gali ją atsisiųsti iš el. laiško priedo. Elektroninės sąskaitos faktūros taip pat galima paprašyti el. pašto adresu: info@koku.lt. 

XI straipsnis.

Privatumo politika

  1. Asmens duomenys tvarkomi pagal Asmens duomenų apsaugos įstatymą Nr. 18/2018 Sb., su naujausiais pakeitimais.
  2. Operatorius neteikia pirkėjo asmens duomenų trečiajai šaliai, išskyrus pasirinktą transporto įmonę, kuri užtikrina prekių ar paslaugų pristatymą, arba valstybės institucijoms audito atveju, arba tarpininkui pagal abipusį susitarimą, sudarytą pagal Įstatymą Nr. 18/2018 Sb.
  3. Operatorius privalo apsaugoti asmens duomenis nuo neteisėtos prieigos, vykdydamas tinkamas technines ir organizacines priemones. Be to, visi operatoriaus darbuotojai privalo išlaikyti asmens duomenų konfidencialumą.
  4. asmuo turi teises, apibrėžtas Įstatymo Nr. 18/2018 Sb. dėl asmens duomenų apsaugos su pakeitimais 19 straipsnyje ir toliau, konkrečiai:

  1. teisę būti informuotam, apie duomenų tvarkymą pagal šį turinį ir sąlygas,
  2. teisė prašyti susipažinti su asmens duomenų tvarkymu - Įstatymo 21 straipsnis suteikia jums teisę pasiteirauti apie duomenų tvarkymo metodus ir tikslus, į kuriuos galite kreiptis kontaktiniu el. paštu,
  3. teisė ištaisyti asmens duomenis - Įstatymo 22 straipsnis suteikia jums galimybę ištaisyti asmens duomenis, jei jie pasenę,
  4. teisė ištrinti asmens duomenis - Įstatymo 23 straipsniu galite pasinaudoti, jei nenorite, kad operatorius toliau tvarkytų jūsų asmens duomenis,
  5. teisė apriboti asmens duomenų tvarkymą - Įstatymo 24 straipsnis taikomas, jei įtariate, kad jūsų asmens duomenys buvo tvarkomi pažeidžiant įstatymą,
  6. teisė nesutikti su asmens duomenų tvarkymu - Įstatymo 27 straipsnis,
  7. teisė į duomenų perkeliamumą,
  8. teisę pateikti skundą priežiūros institucijai dėl tvarkomų asmens duomenų.
  9. Operatorius iš pirkėjo gauna šiuos asmens duomenis: titulą, vardą, pavardę, adresą, pristatymo adresą, sąskaitos išrašymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą, kurie tvarkomi siekiant tinkamai valdyti jūsų užsakymą. Šie asmens duomenys archyvavimo tikslais saugomi 10 metų. Valdant užsakymą, asmens duomenys tvarkomi sąskaitoms faktūroms išrašyti, sandėliavimo (pristatymo) dokumentams išrašyti, transportavimui užtikrinti ir apskaitai tvarkyti.
  10. Šiose svetainėse įrašomas jūsų IP adresas, informacija apie laiką, kurį praleidžiate naršydami šiuose puslapiuose, ir informacija apie tai, iš kurių puslapių atėjote. Slapukai yra jūsų kompiuteryje saugomi tekstiniai failai, kurie taip pat naudojami svetainės lankomumui matuoti ir puslapių rodymui pritaikyti, todėl galime jums pasiūlyti kokybiškesnį turinį. Todėl šiuos failus laikome savo teisėtu interesu. Kai kurie slapukų failai yra trečiųjų šalių failai, pavyzdžiui, "YouTube", "Google" ir kt.
  11. Galite bet kada ištrinti slapukų failus arba nustatyti jų rinkimą tiesiogiai savo interneto naršyklės nustatymuose. Jei norite atsisakyti rinkti slapukus, nustatykite tai savo interneto naršyklėje.
  12. Jei pirkėjas sutinka su asmens duomenų tvarkymu el. parduotuvėje el. pašto rinkodaros tikslais, jis sutiko, kad el. pašto pranešimai būtų siunčiami kontaktiniu el. pašto adresu.
  13. Asmens duomenys, el. pašto rinkodaros tikslams, apimantys vardą ir pavardę, el. pašto adresą, teikiami penkerius metus. Šie asmens duomenys nėra pateikiami trečiosioms šalims.
  14. Pirkėjas gali bet kada atšaukti savo sutikimą išsiųsdamas pranešimą "Atšaukti asmens duomenų tvarkymą", po kurio mespirkėjo duomenis nedelsiant ištrinsime. Atsisakyti duomenų taip pat galima panaikinant varnelę naudotojo naudotojo paskyroje (jei pirkėjas paprašė sukurti naudotojo paskyrą). Iš mūsų pusės, jūsų pateiktų asmens duomenų nebenaudosime el. pašto rinkodaros tikslais.
  15. Jūsų pasitenkinimą pirkiniu nustatome naudodamiesi el. paštu siunčiamais klausimynais pagal programą "Patikrinti klientai", kurioje dalyvauja mūsų el. parduotuvė. Klausimynus siunčiame s kiekvieną kartą, kai perkate iš mūsų, nebent atsisakote gauti elektroninius laiškus tiesioginės rinkodaros tikslais pagal Įstatymo Nr. 351/2011 Sb. dėl elektroninių ryšių su pakeitimais 62 straipsnį. Asmens duomenis tvarkome siekdami išsiųsti klausimynus pagal programą "Patikrinti klientai", remdamiesi savo teisėtu interesu - nustatyti jūsų pasitenkinimą pirkimu iš mūsų. Anketų siuntimui, jūsų atsiliepimų vertinimui ir mūsų padėties rinkoje analizei pasitelkiame tarpininką - portalo Heureka.sk operatorių, kuriam šiais tikslais galime pateikti informaciją apie įsigytas prekes ir jūsų el. pašto adresą. Siunčiant klausimynus el. paštu jūsų asmens duomenys nėra teikiami jokiai trečiajai šaliai jos pačios tikslams. Savo nesutikimą siųsti el. pašto klausimynus programoje "Patikrinti klientai" galite bet kada išreikšti atsisakydami tolesnių klausimynų, naudodamiesi el. laiške su klausimynu esančia nuoroda. Jei pareikšite prieštaravimą, klausimyno jums nebesiųsime.

 

XII straipsnis.

Kompensacija už negautas prekes

  1. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti atlyginti nuostolius (pagal Civilinio kodekso 420 straipsnį ir kitus straipsnius) tais atvejais, kai pirkėjas užsako prekes, bet nei atšaukia, nei atsisako sutarties ir vėliau šių prekių negauna iš vežėjo. Ši nuostata taip pat taikoma, jei pirkėjas pasirenka asmeninį prekių atsiėmimą, tačiau neatsiima prekių per nustatytą laikotarpį. Tokiu būdu pirkėjas nevykdo savo pareigos, kaip nurodyta CK 6.2 straipsnyje. X dalies 2 punkto a papunktį, kuriame nustatyta, kad pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes.
  2. Nustatydamas kompensacijos dydį, pardavėjas atsižvelgia į įvairius veiksnius. Tai visų pirma yra transportavimo išlaidos ir susiję mokesčiai, jei prekės siunčiamos, išlaidos, susijusios su pakuote, išsiuntimu ir užsakymo administravimu, taip pat kitos išlaidos, patirtos vykdant konkretų užsakymą. Pardavėjas taip pat pasilieka teisę į kompensacijos reikalavimą įtraukti negautą pelną.
  3. Pardavėjas taip pat pasilieka teisę pasirinkti, ar pasinaudoti savo teise reikalauti atlyginti žalą, ar ne, ar pasinaudoti ja tik iš dalies.

 

Internetinės parduotuvės (e. parduotuvės) skundų teikimo politika

neatskiriama bendrųjų sąlygų dalis.

 

  1. Pretenzijas galima pareikšti tik dėl prekių, kurios buvo įsigytos iš pardavėjo ir priklauso vartotojui.
  2. Jei pirkėjas yra vartotojas (fizinis asmuo, kuris veikia ne verslo, darbo ar profesijos tikslais), visoms siūlomoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, jei nenurodyta kitaip, o procesams taikomas Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, Civilinis kodeksas ir šios pretenzijų teikimo sąlygos. Jei pirkėjas užsako naudotą prekę ir yra informuotas apie jos būklę, garantinis laikotarpis yra 12 mėnesių. Jei pirkėjas nėra vartotojas, procedūrose vadovaujamasi Komercinio kodekso nuostatomis, garantinis laikotarpis yra 1 metai ir šios pretenzijų teikimo sąlygos yra netaikomos.
  3. Garantinis laikotarpis prasideda nuo prekių gavimo iš transporto įmonės arba tiesiogiai iš pardavėjo dienos, jei pirkėjas prekes atsiima asmeniškai.
  4. Pirkėjas, nustatęs defektą, privalo nedelsdamas pateikti pardavėjui pretenziją.
  5. Atsakomybė už defektus netaikoma:
  • Defektai, atsiradę dėl įprasto nusidėvėjimo.
  • Defektai, atsiradę dėl intervencijos, pakeitimų ar remonto, atlikto prekėms nedalyvaujant Pardavėjui arba pažeidžiant jo nurodymus.
  • Defektai, atsiradę, dėl prekės naudojimo ne pagal instrukcijas, ne pagal paskirtį arba kai prekės neprižiūrimos.
  • Defektai, atsiradę dėl eksploatavimo netinkamoje aplinkoje arba dėl netinkamo naudojimo.
  • Defektai, atsiradę dėl nekvalifikuoto įsikišimo arba gaminio parametrų pakeitimo.
  • Prekių sugadinimas dėl netinkamo tvarkymo, neprofesionalaus nerūpestingumo, pernelyg didelio streso, mechaninių pažeidimų ar nusidėvėjimo arba netinkamo saugojimo Pirkėjo patalpose.
  • Defektai, atsiradę dėl neprofesionalių elektros intervencijų, viršįtampių tinkle arba elektrostatinės iškrovos poveikio.
  • Defektai, atsiradę dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti (ypač force majeure, korozijos, agresyvaus vandens, netinkamo apdorojimo ir kt.).

  1. - defektai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo 

- netinkamas gaminio naudojimas 

- netinkamas laikymas

  • defektas atsirado dėl pirkėjo padarytų mechaninių gaminio pažeidimų,
  • netinkamas gaminio tvarkymas. Ne taip, kaip nurodyta naudojimo instrukcijoje,
  • prekių naudojimas sąlygomis, kurios neatitinka natūralios prekių aplinkos drėgnumo, cheminio ir mechaninio poveikio požiūriu, pagal instrukcijas,
  • nesirūpina prekių priežiūra ir eksploatacija,
  • prekių sugadinimas dėl per didelio krovinio kiekio,
  • prekių naudojimas pažeidžiant dokumentuose nurodytas sąlygas, bendruosius principus, techninius standartus ar saugos taisykles arba kitas garantijos sąlygų pažeidimas.
  1. Atsakomybė už defektus, atsiradusius dėl stichinių nelaimių, taip pat netaikoma.
  2. Atsakomybė už defektus taip pat netaikoma įprastam prekių (ar jų dalių) nusidėvėjimui, atsiradusiam dėl prekių naudojimo. Defektu negali būti laikomas toks prekių nusidėvėjimas, kuris matomas iš jų pobūdžio, minimalaus patvarumo laikotarpio arba naudojimo laikotarpio, kuris gali būti apribotas trumpesniu laikotarpiu. Minimalaus tinkamumo naudoti terminas, tinkamumo vartoti terminas, galiojimo terminas ar panašus laikotarpis nurodomas ant prekių, jei prekėms toks nurodymas taikomas.
  3. Grąžinamos prekės turėtų būti siunčiamos toliau nurodytu adresu, ne COD, arba pristatomos asmeniškai kontaktiniu adresu. Prekės turi būti tinkamai supakuotos, kad transportavimo metu nebūtų pažeistos, todėl rekomenduojame siųsti prekes registruotu paštu arba kaip apdraustą siuntą. Kartu su prekėmis turi būti siunčiama pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros) kopija ir defekto aprašymas irrekomenduojama kartu su pirkimo dokumentu pridėti užpildytą skundo formą . (Skundą patartina siųsti raštu (paštu) arba asmeniškai.
  4. Pardavėjas patvirtina pretenzijos gavimą ir išduoda Pirkėjui atitinkamos formos pretenzijos patvirtinimą. Pretenzijos data laikoma jos įteikimo Pardavėjui data. Jei patvirtinimo neįmanoma įteikti iš karto, jis turi būti įteiktas nedelsiant, bet ne vėliau kaip kartu su pretenzijos nagrinėjimo įrodymu. Skundo patvirtinimas siunčiamas raštu.
  5. Pardavėjas privalo nedelsdamas nustatyti skundo nagrinėjimo būdą, sudėtingais atvejais - per 3 dienas nuo skundo pateikimo dienos. Pagrįstais atvejais, ypač jei reikalingas sudėtingas techninis prekių įvertinimas, - ne vėliau kaip per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Nustatęs skundo nagrinėjimo būdą, Pardavėjas skundą nagrinėja nedelsiant; pagrįstais atvejais skundas gali būti nagrinėjamas vėliau. Tačiau skundo nagrinėjimas negali užtrukti ilgiau kaip 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Pasibaigus 30 dienų skundo nagrinėjimo terminui, pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties ir jam bus grąžinta visa suma už prekes arba jis turės teisę pakeisti prekes naujomis.
  6. Pirkėjo teisės teikiant pretenziją:
  • jei tai yra defektas, kurį galima ištaisyti, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad jis būtų ištaisytas nemokamai, laiku ir tinkamai, o defektas turi būti ištaisytas be nepagrįsto delsimo,
  • pirkėjas, užuot šalinęs defektą, gali reikalauti pakeisti daiktą arba, jei defektas susijęs tik su daikto dalimi, pakeisti tą dalį, jei dėl to pardavėjas nepatiria neproporcingai didelių išlaidų, palyginti su prekių kaina ar defekto rimtumu,
  • pardavėjas, užuot šalinęs defektą, gali pakeisti nekokybišką prekę įkokybiška prekę, jei tai nesukels pirkėjui didelių nepatogumų,
  • jei yra defektas, kurio negalima pašalinti ir kuris trukdo tinkamai naudoti prekę, pirkėjas turi teisę pakeisti prekę arba atsisakyti sutarties. Tokią pačią teisę pirkėjas turi ir tais atvejais, kai defektai gali būti pašalinti, tačiau pirkėjas negali tinkamai naudotis daiktu dėl to, kad po remonto defektas pasikartoja arba yra daug defektų,
  • jei yra kitų nepašalinamų defektų, pirkėjas turi teisę į pagrįstą prekės kainos nuolaidą.
  1. Skundas laikomas išspręstu, jei skundo nagrinėjimo procedūra baigiasi skundžiamų prekių perdavimu, jų pakeitimu arba prekių pirkimo kainos grąžinimu, raštišku kvietimu priimti įvykdymą arba motyvuotu atsisakymu. Vartotojas informuojamas apie skundo nagrinėjimo procedūros rezultatus per teisės aktuose nustatytą terminą. 
  2. Priimant prekes būtina patikrinti, ar prekės nepažeistos ir ar pakuotė nepažeista (pagal prekių pristatymo instrukcijas), nes prekės gali būti pažeistos gabenimo metu. Pirkėjams rekomenduojama išpakuoti prekes ir jas apžiūrėti dalyvaujant vežėjui. Savo parašu kurjeriui patvirtinate, kad pakuotė nepažeista.
  3. Šios Skundų teikimo sąlygos yra neatskiriama Bendrųjų sąlygų dalis, ir Pardavėjas pasilieka teisę jas bet kada keisti iš anksto nepranešęs pirkėjui.

Pretenzijų teikimo tvarka:

  1. Pranešti mums apie pretenziją telefonu, el. paštu arba raštu.
  2. Mes nedelsdami suteiksime jums informaciją, kaip nemokamai grąžinti prekes per kurjerių tarnybą.
  3. Į siuntinį įdėkite pretenzijos priežastį, savo adresą ir įrodymą, kad pažeistą gaminį įsigijote mūsų parduotuvėje (sąskaitą faktūrą).
  4. Siuntėjas privalo supakuoti siuntą į tvirtą ir tinkamą pakuotę ir kartu užtikrinti, kad siuntos vidus būtų pakankamai sutvirtintas ir užpildytas, kad būtų išvengta pažeidimų kumuliatyvaus gabenimo, saugojimo metu,
  5. ir tvarkymą. Vidinis paminkštinimas turėtų stabilizuoti siuntinį ir apsaugoti jį nuo smūgių (burbulinė plėvelė, oro pagalvės, polistirenas...).



Atkreipkite dėmesį, kad jei nusprendėte siuntinį siųsti standartiniu paštu, pašto išlaidų negrąžiname.

Pagrįstos pretenzijos atveju bendrovė padengia pašto išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu klientui.

 

! Atkreipkite dėmesį: Grąžinamos prekės neturi būti naudotos, pažeistos ar kitaip nuvertėjusios. Prašome siųsti prekes registruotu ir apdraustu paštu, nes negalime garantuoti dėl galimų nuostolių gabenimo metu. Nepriimame siuntų, siunčiamų grynaisiais pinigais. Jei gaminys yra pažeistas arba naudotas, jūsų prašymas grąžinti pinigus gali būti atmestas. Jei gaminys jau buvo išpakuotas ir naudotas, dėl higienos sumetimų jo grąžinti negalima. Jei klientas grąžina pažeistą užsakytą prekę, iš dalies naudotą arba tokios būklės, kuri neatitinka tos būklės, kokios ji buvo išsiųsta, klientas pripažįsta, kad pardavėjas turi teisę kompensuoti tokią žalą iš sumos, kurią klientas sumokėjo už užsakytą prekę, arba gali būti atsisakyta grąžinti pinigus.

 

XIII straipsnis.

Galutinės nuostatos

  1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti ir papildyti šias bendrąsias sąlygas ir pretenzijų teikimo sąlygas iš anksto nepranešęs pirkėjui. Pasikeitus bendrosioms sąlygoms ar pretenzijų teikimo sąlygoms, visam pirkimo procesui taikomos tos bendrosios sąlygos, kurios galiojo tuo metu, kai pirkėjas pateikė užsakymą, ir su kuriomis galima susipažinti pardavėjo interneto svetainėje.
  2. Skundų teikimo sąlygos yra neatskiriama šių bendrųjų sąlygų dalis.
  3. Pateikdamas užsakymą pirkėjas patvirtina, kad susipažino su bendrosiomis ir skundų teikimo sąlygomis.
  4. Šios sąlygos buvo parengtos vykdant e. parduotuvės sertifikavimo projektą "Pirk saugiai".
  5. Su šiomis bendrosiomis sąlygomis ir skundų teikimo sąlygomis klientai gali susipažinti bendrovės registruotoje buveinėje, jos taip pat skelbiamos elektroninės parduotuvės interneto svetainėje.
  6. Jei vartotojo netenkina\, kaip pardavėjas išnagrinėjo jo skundą, arba jei jis mano, kad pardavėjas pažeidė jo teises, jis gali kreiptis į pardavėją su prašymu ištaisyti padėtį. Jei pardavėjas atmeta šį prašymą arba neatsako į jį per 30 dienų nuo jo išsiuntimo, vartotojas pagal Įstatymo Nr. 391/2015 Coll. dėl alternatyvaus ginčų sprendimo ir kai kurių įstatymų pakeitimo 12 straipsnį turi teisę pasiūlyti inicijuoti alternatyvų ginčų sprendimą. Atitinkamas subjektas, galintis alternatyviai spręsti ginčus su e. parduotuvės operatoriumi, yra Slovakijos prekybos inspekcija (www.soi.sk) arba kitas įgaliotas juridinis asmuo, įtrauktas į Slovakijos Respublikos ekonomikos ministerijos tvarkomą alternatyvaus ginčų sprendimo subjektų sąrašą (https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), o vartotojas turi teisę pasirinkti, į kurį iš šių subjektų jis kreipsis. Vartotojas taip pat gali pasinaudoti internetine ginčų sprendimo platforma, kurią galima rasti adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/, ir pateikti pasiūlymą dėl alternatyvaus ginčų sprendimo...
  7. Santykiams, kurių nereglamentuoja šios bendrosios sąlygos, taikomos atitinkamos Įstatymo Nr. 40/1964 Rink., Įstatymo Nr. 250/2007 Rink., Įstatymo Nr. 102/2014 Rink., Įstatymo Nr. 18/2018 Rink., Įstatymo Nr. 22/2004 Rink. ir Įstatymo Nr. 513/1991 Rink. nuostatos. 
  8. Jei su pirkėju sudaroma kita sutartis kitokiomis sąlygomis, sutartyje nurodytos sąlygos yra viršesnės už šias bendrąsias sąlygas.
  9. Šios bendrosios sąlygos ir jų neatskiriamos dalys įsigalioja 2020 m. vasario 1 d.

 

JEI PREKIŲ NĖRA SANDĖLYJE

 Jei už užsakymą sumokėjote banko pavedimu ir prekės neturime sandėlyje, jūsų sumokėta suma bus grąžinta į sąskaitą, iš kurios gavome mokėjimą, per 10 darbo dienų.

PREKIŲ NUOSAVYBĖ

Prekės lieka bendrovės "Garo & Co., s.r.o." nuosavybe iki visiško apmokėjimo už užsakymą gavimo.

Garo & Co., s.r.o
Registruota buveinė: Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovakija
ID Nr.: 47934841
PVM mokėtojo kodas: SK2024159324

info@koku.lt