Bruno Banani Woman's Best Tualetinis vanduo - Testeris, 30ml

30ml - Tualetinis vanduo - testeris - Moterys

Produkto sekimas
  • Prekės ženklas: Bruno Banani
  • Prieinamumas: Yra sandėlyje (Bus išsiųsta 25.11.2024)
  • Veiksmas
Pasirinkite variantą

12,00 €

Aprašymas

Ar jums labiau patinka tikras originalumas, pagardintas žiupsneliu ekstravagancijos ir lašeliu provokacijos? Būtent toks yra kultinis Bruno Banani prekės ženklas. Jos filosofiją geriausiai apibūdina šūkis: „Bruno Banani – ne kiekvienam!“ Bruno Banani yra visame pasaulyje žinomas prekės ženklas, teisėtai užimantis vieną iš dominuojančių pozicijų mados ir madingų aksesuarų rinkoje. Jame siūlomi prabangūs baltiniai, papuošalai, laikrodžiai, akiniai, batai, rankinės ir kvepalai. Kvapų pasaulyje Bruno Banani užsitarnavo nuožmaus prekės ženklo, skirto savimi pasitikinčioms moterims ir vyrams, kupinoms gyvybės ir energijos, įvaizdį. Kas prieina prie Bruno Banani kvepalų, aiškiai ir nesigėdydamas parodo, kad jaučiasi išskirtinis, toleruoja puikybę, bet tuo pačiu nestokoja įžvalgumo ir sąmojingumo. Bruno Banani niekada nebus minios, kolektyvinio sklandumo ar nuosaikumo pasirinkimas. Tai iššūkis, apjungiantis aukštos kokybės, stiliaus, laisvės ir nevaržomo garantiją. Kokia Bruno Banani prekės ženklo istorija? Kas stovėjo jos gimimo metu? Buvo 1993-ieji, o buvęs Rytų Vokietijos tekstilės įmonės „Tricotex“ vadovas Wolfgangas Jasseris turėjo daug patirties iš savo ankstesnės patirties, o verslininkas Klausas Jungwickelis turėjo nedidelę įmonę, kurioje dirbo apie 30 darbuotojų Mitelbache. Taip jie sujungė geriausius savo šalies rytus ir vakarus bei iš savęs, ir gimė Bruno Banani prekės ženklas. Kaip pirmąjį signalą ji pasauliui atsiuntė prabangių apatinių kolekciją ir išgarsėjo visiškai netradiciniais reklamos metodais. Bruno Banani apatiniai buvo išbandyti ekspedicijos metu Afrikoje, orbitinėje stotyje Mir ir 4800 metrų žemiau jūros lygio. Viena labiausiai provokuojančių akcijų įvyko 2007-aisiais, kai į gatves išėjo dailių merginų komandos tikrinti praeinančių vyrų apatinių būklės. Kartu su įmonės populiarumu augo ir jų gaminių portfelis, o apatinius papildė ir kitos mados prekės. Ir, žinoma, negalėjo trūkti kvepalų. Nuo 2000 metų Bruno Banani prekės ženklas praturtino kvepalų rinką išskirtinių kvepalų vyrams ir moterims asortimentu. Tobulos kvapų kompozicijos kartu su neįprastai gražiu buteliukų dizainu netruko susilaukti dėmesio ir populiarumo. Jie greitai atsidūrė visų šiuolaikinių klientų, kurie taikęs su stiliumi, kokybe ir neįprastumu, susidomėjimo centre. Bruno Banani magija pradėjo veikti ir jos poveikis tęsiasi iki šiol. Išbandykite Bruno Banani kvapų magiją. Atsikratykite stereotipo ir leiskite nevaržomai jūsų asmenybės daliai kalbėti už tobulumą. Ir nepamirškite, kad Bruno Banani ne kiekvienam, jis skirtas jums!


Kas yra testeris? Testeriai dažniausiai naudojami tradicinėse parfumerijose, kad klientai galėtų išbandyti kvepalų kvapą. Kadangi testeris visų pirma nėra skirtas nemokamai parduoti galutiniam pirkėjui, jo dizainas paprastai nėra toks spalvingas ir ryškus. Nuo klasikinio gaminio testeris skiriasi tik tuo, kad yra supakuotas į baltą dėžutę be spaudos arba yra visiškai be pakuotės ir dažniausiai neturi apsauginio purškimo dangtelio. Taigi, jei kvepalų norite tik sau, o dėžutės jums nereikia, testeris yra idealus pasirinkimas. Jei tai dovana, labiau tiks klasikinė pakuotė.

  • Lytis: Moterys
  • Prekės ženklas: Bruno Banani
  • Kvapiųjų medžiagų ingredientas - galva: rožinis greipfrutas, persikų, oranžinė
  • Kvapo ingredientas - pagrindas: Panna Cotta, uogos, sandalmedis
  • Kvapo ingredientas - širdis: šerbetas, granatas, kriaušė, rožė