Dolce & Gabbana Pour Homme Tualetinis vanduo 125ml
125ml - Tualetinis vanduo - Vyrų
- Prekės ženklas: Dolce & Gabbana
- Prieinamumas: Yra sandėlyje (Bus išsiųsta Šiandien)
-
58,00 €
Kiti variantai Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana pour Homme:
Aprašymas
Dolce & Gabbana Pour Homme – tai skatinantys, dinamiški ir patrauklūs aromatai vyrams, kurie gali būti savimi bet kokiomis aplinkybėmis. Jie vadovaujasi savo intuicija, turi savo nuomonę ir žino, ko nori. Dolce & Gabbana Pour Homme yra atšiauriai vyriškas ir tuo pačiu savitas aromatas. Blaivus, klasikinis apvalaus silueto buteliukas pagamintas taip, kad tiksliai tilptų į vyro delną. Kvapo galvutė susideda iš charizmatiškos bergamotės, sultingo mandarino, apelsino, egzotiško nerolio ir šviežios citrinos. Pour Homme aromato širdyje slypi natūralios levandos, aromatingas šalavijas, peletrūnas, kerintis kardamonas ir stiprūs prieskoniai. Vyriškoje bazėje dominuoja šiltas sandalmedis, kedras, gundantis tabakas, vilkdalgis, tonkapupės, retas muskusas ir unikalus kumarinas. Šiuos nepaprastus vyriškus garsiojo Dolce & Gabbana prekės ženklo kvepalus vyrai naudos bet kokioje situacijoje ir bet kuriuo metų laiku. Dolce & Gabbana Pour Homme aromatas suteiks energijos, sustiprins pasitikėjimą savimi ir pabrėš jūsų unikalią asmenybę.
Išsami informacija
- Lytis: vyrų
- Prekės ženklas: Dolce & Gabbana
- Kvapiųjų medžiagų ingredientas - galva: citrina, mandarinas, oranžinė, bergamotės, neroli
- Kvapo ingredientas - pagrindas: kumarinas, tabakas, kedras, rainelė, tonka pupelės, muskusas, sandalmedis
- Kvapo ingredientas - širdis: peletrūno, levandos, kardamonas, šalavijas, pipirų
Apie prekės ženklą
Koks būtų pasaulis be ikoninio itališko prekės ženklo „Dolce & Gabbana“?
Galbūt būtų liūdna pasiilgti šio išskirtinio stiliaus, kurį patys kūrėjai apibūdino kaip „mielų ir nugludintą naujojo tūkstantmečio stilių“. Du jauni gabūs vyrai – Domenico Dolce ir Stefano Gabbana pirmą kartą susitiko 1980 metais. Abu studijavo dizainą, todėl suprantama, kad jie norėjo visapusiškai išlavinti savo kūrybiškumą. 1983 m. jie įkūrė savo pirmąją mados konsultacijų studiją, o po dvejų metų madų šou Milane pasauliui parodė savo pirmąją kolekciją moterims.