Ferrari Scuderia Black Tualetinis vanduo

Tualetinis vanduo - Vyrų

Produkto sekimas
  • Prekės ženklas: Ferrari
  • Prieinamumas: Šiuo metu neprieinamas
  • Veiksmas
Šis produktas nepasiekiamas

Aprašymas

„Ferrari“ prekės ženklo ilgo pristatymo tikrai nereikia. Įdomu tai, kad jos įkūrėjas – Enzo Ferrari – iš pradžių neketino nieko parduoti. „Scuderia Ferrari“ buvo įkurta 1929 m., o vienintelis tikslas – remti automobilių vairuotojus mėgėjus. Tačiau vėliau Enzo, spaudžiant aplinkybėms (remti „Scuderia“ komandą buvo labai sunku finansiškai), teko pradėti statyti geriausius lenktyninius ir lengvuosius automobilius. Šiuo metu „Ferrari“ siūlo platų prekių asortimentą – elektronikos, drabužių, mados ir kitų aksesuarų, o galiausiai – prabangios kosmetikos. Turbūt nieko nenustebins, kad didžioji dauguma jų skirtos vyrams. Ferrari kvepalus įvertins visi adrenaliną, degusių padangų kvapą ir greitį mėgstantys asmenys. Pirmasis iš jų – Ferrari Black – buvo pristatytas 1999 metais ir sulaukė didelio pasisekimo. Faktas, kad nors tik turtingiausi galėjo sau leisti „Ferrari“ sportininkus, inkriminuoti kvapai buvo nepalyginamai pigesni – tačiau jie taip pat suteikė jų savininkams išskirtinumo jausmą. Vėliau sekė kiti dovanoti kūriniai, tokie kaip „Ferrari“ Nr. 1, Ferrari Racing, Women's Passion ir kt. „Ferrari“ gali pasigirti, kad su ja bendradarbiauja garsūs parfumeriai Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil ir Bernard Ellena. Atskiro paminėjimo verti ir dizaino flakonai, kuriuos, žinoma, puošia dabar jau ikoniškas augančio arklio simbolis. Jis turi gana įdomią praeitį – pats grafas Francesco Baracca, legendinis Pirmojo pasaulinio karo italų naikintuvų asas, jį nupiešė ant savo lėktuvo fiuzeliažo. Enzo Ferrari susitiko su savo tėvais 1920-aisiais, kurie leido jam juo naudotis. Išsamumo dėlei pridurkime, kad be kvepalų „Ferrari“ kosmetikos portfelyje taip pat yra dušo želė, losjonai, balzamai po skutimosi ir dezodorantai. Taip pat verta atkreipti dėmesį į ekonomiškus dovanų rinkinius. „Ferrari“ prekės ženklas tikrai pritrauks visus asmenis, ieškančius išskirtinių, bet tuo pačiu ne per brangių gaminių, entuziastingus riaumojančių variklių gerbėjus ir norinčius pabrėžti savo vyriškumą.

  • Lytis: vyrų
  • Prekės ženklas: Ferrari
  • Kvapiųjų medžiagų ingredientas - galva: kalkių, Apple, slyva, bergamotės
  • Kvapo ingredientas - pagrindas: amyris, kedras
  • Kvapo ingredientas - širdis: rožė, kardamonas, jazminas, pipirų, cinamono